رفتن به محتوای اصلی
۱۱ مرداد, ۱۴۰۲ / ۱۱:۴۶
شهردار قم در پیامی به مناسبت آغاز سومین سال فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر مطرح کرد:

تلاش در جهت حفظ وفاق و همدلی شورا و شهرداری با پرهیز از حواشی

مطلب بدون عنوان 1832
به‌دنبال برگزاری انتخابات هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر قم در روز سه‌شنبه دهم مرداد، دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم طی پیامی خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر قم حفظ وفاق و همدلی بین شورا و شهرداری با تمرکز بر خدمت برای مردم را خواستار شد.

به گزارش شهر نیوز؛ متن پیام سید مرتضی سقائیان‌نژاد به مناسبت آغاز سومین سال فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم به این شرح است:

 شاوِرْ قَبلَ أَنْ تَعزِمَ وَ فَکرْ قَبلَ أَن تُقْدِمَ.

قبل از اینکه تصمیم بگیری مشورت کن و پیش از اینکه به کاری اقدام کنی اندیشه نما. «امام علی علیه‌السلام» (غررالحکم، حدیث ۵۷۵۴)

شورای اسلامی شهر به‌عنوان نهادی مترقی و پیشتاز، یکی از بال‌های پرواز مدیریت شهری به سمت اهداف متعالی محسوب می‌شود. وجود همدلی و همراهی میان مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری از پایه‌های مهم موفقیت مدیریت شهری و مانع از اتلاف منابع و موجب ارتقای سرمایه‌های اجتماعی است.

شهرداری قم در حرکت بدون وقفه خود برای خدمت هر چه بهتر به حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام و خاستگاه انقلاب اسلامی، نیازمند همراهی و همدلی مجموعه شورا به‌عنوان نمایندگان مردم شریف در کنار نظارت دقیق، قانون‌مند و منصفانه بر عملکرد در حوزه‌های مختلف است.

قطعاً در این مسیر اختلافاتی وجود داشته و دارد که قانون فصل‌الخطابی است در این مسیر و می‌بایست همگان بدان پایبند بوده و در انجام مأموریت‌ها برمدار قانون و پرهیز از برداشت‌های شخصی تلاش کنیم.

انتخاب اعضای محترم هیئت‌رئیسه و روسای کمیسیون‌های شورای اسلامی شهر قم می‌تواند سرآغازی نیکو برای سال سوم این مجموعه ارزشمند و تداوم پرقدرت این خیزش خدمت‌رسانی باشد. شهرداری قم با تمام توان و مصمم‌تر از گذشته و به‌دوراز حواشی و با خرد جمعی، برای خدمت به مردم شریف این شهر آسمانی و زائران بهشتی‌اش، در چارچوب اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی آماده است تا آنچه زیبنده این بلد مقدس است را پیشکش صاحب این سرزمین و #برای_مردم خوب آن به سرانجام برساند.

از حضرت رحمان و رحیم توفیقات روزافزون مجموعه خدوم مدیریت شهری قم در مسیر تحول را خواستارم. رجاء واثق دارم در سایه توجهات خاصه قطب عالم امکان حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، عنایات همیشگی ولی‌نعمتمان؛ حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، رهنمودهای مراجع و علمای والامقام، همراهی مسئولان دلسوز و مشارکت، دعای خیر همشهریان عزیز و دغدغه‌های نخبگان و متخصصان حوزه‌های مرتبط با شهرداری، دوشادوش همکاران محترم شورای اسلامی شهر مقدس قم، گام‌های مؤثرتری برداشته خواهد شد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد

شهردار قم


منبع مطلب: شهرنیوز
https://qom.ir/9fNt